فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

اطلاعات کامل در مورد فروشگاه های اینترنتی و بررسی انواع سرویس ها و همچنین سئو وبسایت و سئو تخصصی سایت ها فروشگاهی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

زگیل و تبخال تناسلی دو بیماری متفاوت مقاربتی هستند که از راه جنسی به فرد منتقل می شوند. این دو بیماری در آقایان و بانوان شایع بوده و در صورت ابتلا شدن باید سریعا به آن ها رسیدگی شده و راه درمانی آن ها را طی نمود.

بیماری تبخال و زگیل تناسلی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی ایجاد شده و از طریق تماس پوستی در فرد ایجاد می شود. افراد مبتلا به این دو بیماری اصولا در نواحی آلت تناسلی،کشاله ی ران،واژن و به طور کلی ناحیه ی تناسلی دچار زگیل و تبخال های دردناک خواهند شد.

علائم زگیل تناسلی در آقایان و بانوان چیست؟

در بانوان زگیل و یا تبخال ها اصولا در نواحی اطراف واژن، دهانه ی رحم و یا اطراف مقعد ایجاد  می شود اما در آقایان ممکن است در نوک آلت تناسلی و یا مقعد ایجاد می شود. البته آقایان کمتر به این بیماری دچار می شوند. افرادی که دارای رابطه از طریق دهان هستند نیز ممکن است در نواحی گلو و یا اطراف دهان دچار تبخال و زگیل شوند.

انواع زگیل تناسلی

زگیل ها و تبخال های تناسلی دارای چندین نوع هستند که می توانند به صورت تکی و یا دسته جمعی باشند. در بیشتر مواقع اگر درمان آن ها پیگیری نشود به صورت دسته جمعی رشد کرده و مکان های دیگر از بدن را مبتلا خواهند کرد.

فرق زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

زگیل و تبخال دو بیماری متفاوت هستند. تبخال اصولا روند درمانی کوتاه تری داشته اما دردناک تر است. تبخال ها می توانند به شکل جوش های چرکی و یا تاول های تو پر باشند که اصولا دردناک بوده و فرد را دچار خارش و سوزش های شدید در نواحی تناسلی خواهند کرد. اما زگیل ها روند درمانی طولانی داشته و کم درد تر از تبخال می باشند.

راه های درمانی زگیل و تبخال با محصولات فوراور

نمایندگی محصولات فوراور در تهران در این زمینه می توانند کمک شایانی را به شما و سلامتی شما کنند. به طور کلی با استفاده از چند مکمل و کپسول و با استفاده از محصولات بهداشتی فوراور می توانید از زگیل و تبخال تناسلی برای همیشه رها شوید. همچنین می توانید از دیگر محصولات بهداشتی نظیر خوشبو کننده ها و مام فوراور در این خصوص استفاده نمایید.

لیپس فوراور از محصولات فوق العاده عالی برای از بین بردن تبخال های ناحیه ی تناسلی است. آلوئه لیپس فوراور به صورت کرم مرطوب کننده بوده که در از بین بردن زائده ها و ترک های پوستی نیز تاثیر گذار است.

از ژل خوراکی آلوئه ورا در جهت بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن به صورت نوشیدنی فوراور استفاده نمایید. این نوشیدنی در رفع زگیل تناسلی کمک شایانی خواهد کرد. 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی