فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

اطلاعات کامل در مورد فروشگاه های اینترنتی و بررسی انواع سرویس ها و همچنین سئو وبسایت و سئو تخصصی سایت ها فروشگاهی

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین  

هر فرد یا شرکت برای حضور پررنگ در عرصه دیجیتال و عرضه محصولات و خدمات به صورت آنلاین، باید مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی را طی نماید در غیر اینصورت این حضور با شکست مواجه خواهد شد.

اگر دارید تحقیق میکنید، که چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازید و برای رسیدن به موفقیت در این مسیر به چه چیز هایی احتیاج دارید، این مطلب به شما کمک بسیاری خواهد کرد!!


مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی


1.زیر ساخت مناسب برای فروش اینترنتی
قبل از آنکه هزینه ایی برای طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی انجا دهید، باید زیرساخت های لازم مانند شبکه توزیع و پخش، کانال های ارسال کالا، تولید کالا و ..... را مشخص نمایید ، فروشگاه اینترنتی شما زمانی میتواند به خوبی و با رشد بالایی بازدهی داشته باشد که تمامی فرایند ها کاملا از قبل مشخص شده باشند و مشتریان با ثبت درخواست خود با هیچگونه مشکلی مواجه نباشند در غیر اینصورت نا رضایتی و کاهش میزان وفاداری مشتریان را به همراه خواهد داشت .

2.بررسی فروشگاه های اینترنتی رقبا و عملکرد آنها

فروشگاه شما زمانی برای مشتریان ارزشمند خواهد بود که وجه تمایزی با سایر رقبا داشته باشد و افراد و مخاطبان بیشتری را مجذوب خود گرداند، سعی نکنید از رقبا تقلید کنید!!!!

3. همکاری با یک شرکت نرم افزاری خبره برای طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر تصمیم دارید در این خود به تنهایی اقدام کنید و با هیچ شرکت دیگری خواهان همکاری نیستید، باید بدانید در مشکلات این فضای پر رقابت و سخت نیز تنها خواهید ماند
بهتر است طراحی سایت فروشگاهی را به یک شرکت نرم افزاری بسپارید تا با پشتیبانی ها و آموزش های آنان خیالی آسوده داشته باشید.

4. تکمیل اطلاعات پنل موقت
پس از شروع همکاری با هر شرکت، یک پنل مدیریتی فروشگاه ساز بر روی ساب دامین در اختیار شما قرار میگیرد تا به راحتی تمامی مطالب مورد نیاز خود را در آن سیستم ثبت نمایید و فروشگاه خود را کامل کنید.

5. انتخاب تم ظاهری سایت
پس از تکمیل سایت بر روی ساب دامین، حال زمان آن میرسد که تم و طراحی و نمای سایت شما تکمیل گردد.
شما میتوانید از طراحی ها و قالب های از قبل طراحی شده استفاده کنید و یا هر آنچه در ذهن دارید را شرح دهید تا برای شما طراحی نمایند و سپس بروی آن سیستم پیاده سازی نمایند.

6. انتخاب دامین متناسب
پس از تکمیل سایت، با کمک شرکت طراح باید یک نام مرتبط و متناسب برای سیستم خود انتخاب نمایید .
دامنه ها پسوند های مختلفی دارند و بنا به کارایی هریک قیمت های متنوعی نیز خواهند داشت، پیشنهاد ما اینست که در صورتیکه سایت فروشگاهی طراحی کردید تمامی دامنه های آن اسم مورد نظر را خریداری کنید چراکه افراد سودجویی هستند که ممکن است کسب و کار شما به خطر اندازند.

7. پیاده سازی سایت فروشگاهی بر روی دامنه اصلی

8. اقدام برای دریافت اینماد یا نماد فروش اینترنتی

9. پس از دریافت اینماد، میتوانید از هر بانکی که در آن حساب دارید، درگاه اینترنتی دریافت کنید

fob9708261112


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی با ASP.NET

هر سایت فروشگاهی با یک ساختار و یک زبان برنامه نویسی طراحی شده است که هریک امکانات و ویژگی ها و معایب مربوط به خود را دارند.
انتخاب زبان برنامه نویسی در طراحی سایت فروشگاهی یکی از اولویت ها میباشد، درست مانند یک ساختمانی که برای ساخته شدن نیاز به مصالح و مواد متناسب با ساختار خود را دارا میباشد .....

تصمیم داریم در این مطلب در رابطه با قسمت های مختلف یک سایت، زبان های برنامه نویسی فروشگاه ها و در نهایت تفاوت طراحی سایت با
ASP.NET اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا درانتخاب یک سیستم مدیریت فروش آنلاین بتوانید از آن استفاده نمایید.


بخش های طراحی سایت فروشگاهی

یک سیستم مدیریت فروش آنلاین، از 2 بخش اصلی و مهم تشکیل شده است :
Front-end ،   back-end
این 2 بخش درکنار یکدیگر یک سایت فروشگاهی کامل را میسازند.

FRONT-END

قسمت ظاهری سایت را که تمامی کاربران میتوانند آن را ببینند،
FRONT-END مینامند. این بخش شامل منو و دسته بندی ها، محصولات، نمایش اسلایدر، فرم ها، نوشته ها و ..... است .
این بخش ترکیبی از
JAVASCRIPT، HTML، CSS و به طور معمول بوت استرپ میباشد.

BACK-END

این بخش قسمت پنهان یک سیستم فروشگاهی است ، تمامی فایل های اصلی و برنامه های کد نویسی شده در این قسمت قرار گرفته و مستقیما روی سرور میباشد.
در اصل این بخش همان پنل مدیریتی فروشگاه اینترنتی به همراه تمامی کد ها و برنامه های فنی است.

برخی زبان های برنامه نویسی

asP.NET
JAVA


ASP.NET


این زبان  یکی از بهترین ها در زبان برنه نویسی به حساب می آید به گونه ایی که شرکت های بزرگ و کسب و کار هایی که میخواهند به طور مداوم سیستم ها را بروز کنند از این زبان استفاده مینمایند.
active server page از تکنولوژی های مایکروسافت بوده و وب سرور های این شرکت با این زبان هماهنگی کامل دارد.
محیطی ساده، کاربری آسان ، رابط کاربری خوشایند از ویژگی های بارز این سیستم میباشد.

مزایای asp.net
امکان استفاده از قابلیت های قدرتمند شرکت مایکروسافت
امکان دی باگ(
debigging)
کامپیال صفحات
سرعت بالا نسبت به سایر زبان ها
و ......


معایب asp.net

این زبان به دلیل جدید و متفاوت بودن از سایر زبان ها گران تر میباشد.
درصورت ایجاد هرگونه تغییر در برنامه نویسی فروشگاه آنلاین نیازمند زمان زیادی میباشد.

fob9708211110





  • haamed web
  • ۰
  • ۰

طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی


در فضای پر رقابت دیجیتال، همه کسب و کار ها به دنبال پیدا کردن راهی برای فروش بیشتر با هزینه کمتر هستند که تمامی مشاوران در زمینه مارکتینگ طراحی فروشگاه آنلاین را از اولین قدم های یک تجارت عنوان مینمایند .
بنابراین با توجه به میزان اهمیت چنین سیستم مدیریت فروش آنلاینی باید تمامی استاندارد های لازم جهت طراحی بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه آنلاین رعایت گردد.

از برترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی که در این فضا موفق شدند و از غول های فروشگاه اینترنتی هستند میتوان
AMAZON  و EBAY را مثال زد....

برای آنکه یک سایت فروشگاهی داشته باشید باید از قالب های متفاوت و خاص برای طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

سایت ها با ماهیت های مختلف، ساختار های متفاوتی دارند برای مثال یک سایت خبری باید با ساختار و قالب اختصاصی و متناسب برای اطلاعات خبری طراحی گردد، برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی نیز، باید از قالب های اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی استفاده کرد بنابراین اگر شرکتی از قبل یک سایت معمولی و برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات طراحی کرده باشد، عملا نمیتواند از آن به عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده کند باید در ابتدا ساختار آن را به قالب فروشگاهی تغییر دهد تا یک فروشگاه آنلاین را پیاده سازی نماید.

تفاوت قالب سایت فروشگاه اینترنتی با انواع قالب های طراحی سایت


- پنل مدیریت متناسب
در قالب سایت فروشگاهی، پنل مدیریت به صورتی طراحی گردیده است که ادمین به راحتی محتوا های لازم برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات را بارگذاری نماید ، برای مثال :
امکان درج تصاویر مختلف برای محصولات
امکان درج چندین قیمت متفاوت برای محصولات
تعریف انواع تخفیف ها و کارت های هدیه
و .....

-ارتباط مستقیم با مشتریان
با طراحی سایت فروشگاهی میتوانید شرایطی ایجاد کنید که به مشتریانی که از فروشگاه شما خرید انجام میدن یا عضویت در این سایت را دارند، پیامک ارسال کنید،رویداد های مهم را برایشان ایمیل کنید، روز های خاص را به آنها یادآوری کنید، با کاربران آنلاین در مورد سوال هایی که دارند چت کنید و .....

-گزارشات مختلف
در پنل مدیریتی یک فروشگاه اینترنتی، ادمین به راحتی میتواند از فرایند های مختلف گزارشاتی تهیه کند تا آنها را تحلیل نماید و سناریو متناسبی برای آن قسمت طراحی کند، در حالی در یک سایت معرفی چنین امکانی وجود ندارد چراکه فرایندی صورت نمیگیرد.

-
تا زمانی که سایت شما قالب فروشگاهی نداشته باشد امکان نصب درگاه های بانکی سایت فروشگاهی نخواهد بود. بنابراین برای داشتن درگاه بانکی و اینماد باید حتما سایت شما فروشگاهی باشد.

- استاندارد های سئو
در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، به دلیل ماهیت فروشگاهی آن باید قالب طوری طراحی گردد که افراد به راحتی از طریق سرچ گوگل به سایت و محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و هدف خود که خرید اینترنتی است را نهایی گردانند.
بنابرای قالب فروشگاه اینترنتی باید به گونه ایی طراحی شده باشد که:
امکان محتوا گذاری متناسب با سئو، امکان تگ گذاری و..... را داشته باشد.....

- طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین، با طراحی منحصر به فرد خود، میتواند مشتریان را مجذوب گرداند، در فروشگاه اینترنتی به دلیل اینکه هدف خرید میباشد با میل و اشتیاق بیشتری را در بیننده ایجاد نماید پس طراحی آن با طراحی یک سایت معرفی یا خبری کاملا متفاوت خواهد بود.

Fob97082109


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان


به دلیل پیشرفت تکنولوژی و رقابت در عرصه دیجیتال، همچنین وجود فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا و بامیلو،  شناسایی نیاز مدیران کسب و کار ها امری مهم و ضروری است که این نیاز ها بسته به شرایط اقتصادی و جغرافیایی هر شهر به شهر دیگر کاملا متفاوت خواهد بود .
تحقیقات فراوانی در زمینه نوع طراحی فروشگاه اینترنتی در شهر های مختلف صورت گرفته است که ما در این مطلب بیشتر میخواهیم به طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان اشاره نماییم.


ما تحقیقات میدانی خود را از شهر های صنعتی و بزرگی چون تهران، اصفهان، شیراز و .... شورع کردیم و بیشترین میزان تقاضا را در میان این شهر ها در اصفهان نتیجه گیری نمودیم.
در این شهر اصفهان و تهران به نسبت دیگر شهر ها و استان ها، نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی بیشتر احساس میشد چراکه به دلیل تمرکز کسب و کار های مختلف در این شهر، حرکت به سمت دنیای دیجیتال امری مهم تلقی میشد.

دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی


1.حضور پررنگ تر در میان فروشگاه اینترنتی های مطرح
هر کسب و کار طبق استراتژی های معمول خود، به فروشگاه اینترنتی نیاز دارد که وجه تمایزی باشد میان فروش اینترنتی محصولات به صورت مستقیم و غیر مستیقم

2.تاثیر گذاری مستقیم بر مشتریان

اغلب مشتریان تمایل دارند مستقیما با یک شرکت در ارتباط باشند و کالا و خدمات خود را از سایت رسمی آن شرکت خریداری کنند تا در صورت هرگونه مشکل، نگرانی نداشته باشند بنابراین مدیران کسب و کار ها ترجیح میدهند، خود، به طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنند.

3. خرید 24ساعت شبانه روز
هر شرکت و سازمانی، به دنبال فروش بیشتر میباشد، یکی از دلایل معتبر شدن برخی فروشگاه های اینترنتی در ایران، ارائه خدمات 24ساعته میباشد.
مدیران شرکت ها به این سوال رسیدند، که چرا خدمات و محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین رسمی شرکت عرضه نکنند؟
پاسخ به این سوال خود یکی از نیاز های آنها برای طراحی سایت فروشگاهی بود.

4. کاهش هزینه تبلیغات
پس از گذشت یک بازه زمانی، اکثر مدیران متوجه شدند، بهترین و هدفمند ترین تبلیغات حضو در فضای پر رقابت گوگل است بنابراین با طراحی چنین سایتی حتی دیگر نیازی به تبلیغات محیطی و غیر حرفه ایی هم نخواهند بود چرا که تمامی مشتریان از طریق سایت فروشگاهی به آن شرکت دسترسی پیدا کرده و محصولات و خدمات خود را به راحتی خریداری مینمایند.

5. تبادل نظر مشتریان
مشتریان علاقه دارند در یک محیطی امن، نظرات خود را در مورد کالا و خدمات ارائه دهند که این نظرات به خوبی در تکمیل فرایند فروش و محصولات تاثیرگذار خواهد بود.

برای خواندن ادامه این مطلب میتوانید به بلاگ فروش گستر مراجعه نمایید.
FOB9708261111

 

 

 


  • haamed web
  • ۰
  • ۰


قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی


امروز به دلیل افزایش نیاز روز افزون کسب و کارها به ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین محصولات و خدمات خود، شرکت های مختلفی با ساختار های متنوعی اقدام به طراحی فروشگاه آنلاین نموده اند که هریک با دیگری از لحاظ کیفیت، ظاهر، پشتیبانی، امکانات و ..... متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه روز به روز سیستم های مدیریت فروش آنلاین رو به افزایش هستند، قطعا قیمت طراحی سایت فروشگاهی نیز هر روز و از یک سیستم به سیتم دیگر در حال تغییر میباشد یک دغدغه بزرگ برای مدیران سازمان بوجود آورده است .
کدامیک را انتخاب نمایم؟؟؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی


شما در این فضای رقابت میتوانید از فروشگاه های آنلاین رایگان گرفته تا فروشگاه هایی که شاید طراحی آنها به 50میلیون تومان هم میرسد مشاهده نمایید...!!
اینکه کدامک مورد استفاده کسب و کار و فروش محصولات و خدمات شما میباشد نکته ایی مهم است که ما میخواهیم در این مقاله به آن اشاره نماییم.

عوامل مهمی که بر قیمت یک سایت فروشگاهی تاثیر دارند :


1.کد نویسی اختصاصی و عدم استفاده از قالب های آماده
ما در طراحی سایت 2 مفهوم مهم داریم، سایت های داینامیک و سایت های استاتیک
سایت های استاتیک سایت هایی هستند که در آنها از قالب های آماده استفاده شده و برای طراحی صفحات داخلی آنها زمانی صرف نشده است بنابراین اگر یک سایت به روش استاتیک طراحی گردد امکان تغییر محتواها و یا صفحات بعد از گذشت یک بازه زمانی وجود نخواهد داشت، بنابراین تمامی صفحات اولیه بدون هیچگونه تغییر باقی میمانند.
در روش داینامیک، از نرم افزار سیستم مدیریت محتوا استفاده میشود به گونه ایی که پنلی برای تولید و تغییرات محتوا مورد استفاده قرار میگیرد و هرگونه تغییر در این صفحات امکان پذیر است .
بدیهی است برای ساخت فروشگاه اینترنتی، استفاده از روش داینامیک بهتر خواهد بود و در عوض هزینه ایی هم خواهد داشت.

2. امکانات موجود در پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

پنل هر فروشگاه با فروشگاه دیگر ممکن است متفاوت باشد بنابراین اغل پنلی مورد استقبال قرار میگیرد که از امکانات بیشتر و بدون هیچ محدودیتی برخرودار خواهد بود.

3. طراحی اختصاصی فروشگاه
تم ها و طراحی هایی که بر روی یک فروشگاه پیاده سازی میشود میتواند بر قیمت آنها تاثیر گذار باشد، برای مثال تم های آماده که برای چندین فروشگاه یکسان است قطعا قیمت پایین تری نسبت به تم های است که از صفر برای مشتری طراحی میگردد.

4. رعایت قوانین سئو
برخی سیستم های مدیریت فروش آنلاین در ابتدا به گونه ایی طراحی شده اند که تمامی استاندارد های لازم برای حضور در فضای موتور جستجوی گوگل را دارا میباشند ولی برخی دیگر از سیستم ها این ویژگی را ندارند. بنابراین چنین امکانی در تعیین قیمت فروشگاه اینترنتی تاثیرگذار خواهد بود.

و ........
برای اطلاعات بیشتر به صفحه بلاگ فروش گستر رجوع نمایید.

FOB9708201107

  • haamed web
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت ربات تلگرام بدون برنامه نویسی


هر شرکت و کسب و کاری برای معرفی کالا و خدمات خود به مشتریان، حداقل از یک کانال اطلاع رسانی و یا یک گروه اختصاصی در تلگرام استفاده مینماید چراکه حتی با وجود فیلترینگ تلگرام از محبوبیت آن در میان کاربران کم نشده و اکثر اطلاعات و ارتباطات خود را در این پیام رسان انجام میدهند.
بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی ربات تلگرام فروش یکی از مهمترین کانال های فروش اینترنتی میباشد.

کانال و گروه تلگرام قطعا از بهترین مسیر ها برای برقراری ارتباط مستقیم محسوب میشوند اما مسیر مناسبی برای خرید محصولات و خدمات نیستند!!!

در کانال، کاربران امکان ثبت اطلاعات و نظرات خود را ندارند و تنها شاهد برخی عکس ها و مشخصات محصولات میباشند.
در گروه اختصاصی کسب و کار نیز به دلیل تعدد پیام های مختلف از کاربران، امکان مشاهده و پیگیری تمامی پیغام ها کاری سخت و زمان بر خواهد بود.
بنابراین مشتریان مجبور هستند درخواست های خود را به صورت پیام هایی خصوصی به صفحه اصلی ادمین ارسال نمایند که مجدد رسیدگی به تمامی پیام های ارسالی نیز از سوی ادمین کاری زمان بر و پیچیده خواهد بود .

ربات تلگرام


ربات تلگرام همچون یک فروشنده مجازی تمامی مشکلات مربوط به کسب و کار شما در فضای تلگرام را از بین میبرد.
بدین صورت وقتی مشتریان مکالمات خود را با ربات شروع میکنند او از ابتدای مرحله خرید تا زمان پرداخت در کنارشان خواهد بود و خریدی مطمئن و آسان را برایشان رقم میزند.

مزایای ربات فروشگاهی


1.دسترسی آسان مشتریان به محصولات و خدمات
2. مدیریت راحت از طریق پنل
3. امکان یکپارچه سازی با سایت فروشگاهی
4. قابلیت نصب درگاه های بانکی مختلف

اکثر افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرامی بدون برنامه نویسی هستند تا بدون دانش فنی نیز بتوانند چنین قابلیتی را برای فروش بیشتر محصولات خود ایجاد نمایند.
اما موضوع این است ربات تلگرام فروش، اپلیکیشن ها و حتی سایت فروشگاهی و هر محصول دیگری که تراکنش مالی از طریق آنها صورت میگیرد باید حتما با یک سیستم برنامه نویسی طراحی گردند و هیچ میانبری برای طراحی آنها وجود ندارد .
بنابراین شرکت هایی که تیم برنامه نویسی و یا مسلط به فضای آی تی دارند، خود اقدام به طراحی ربات مدنظر مینمایند و تمام مدیران کسب و کار هایی که در این زمینه تخصصی ندارند باید یک شرکت نرم افزاری را به عنوان مشاور خود در این زمینه انتخاب نمایند و هسته اصلی ربات را از آن ها خریداری نموده و طبق محصولات و فرایند های فروش خود آن را تغییر دهند.


به خاطر داشته باشید!!
دنیای امروز تنها با وجود علم تکنولوژی است که پیشرفت روز افزون دارد، هر شرکت و سازمانی که خود را هم راستای تکنولوژی و فضای دیجیتال نماید، بی شک یکی از بهترین ها در عرصه کاری خود خواهد بود.


fob9708191106


  • haamed web
  • ۰
  • ۰


آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ایی

در این مقاله میخواهیم بهترین روش برای آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ایی را برای شما عنوان کنیم.
طراحی یک سایت فروشگاهی همراه با تمامی کانال های فروش آن مانند ربات، اپلیکیشن های فروشگاهی و .... هریک نیازمند زمان و هزینه مختلفی میباشند، مخصوصا اگر برای طراحی چنین سیستم هایی افراد متخصصی را استخدام نمایید و یک پروژه کامل را از آنها خواسته باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی نیز همانند فروشگاه های سنتی و واقعی انواع مختلفی دارند و به انواع متفاوتی دسته بندی میشوند.

انواع طراحی فروشگاه اینترنتی

1. فروشگاه های اینترنتی با قالب های آماده
2. فروشگاه های اینترنتی با قالب های نیمه آماده و تا حدودی شخصی سازی شده
3. فروشگاه های اینترنتی کاملا تخصصی و حرفه ایی


فروشگاه های اینترنتی با قالب آماده و یا قالب های از پیش تعریف شده همراه با شخصی سازی اغلب برای شروع شرایط مناسبی را فراهم می آورند چرا که نیازمند هزینه زیادی نبوده و از طرفی کار با آنها برای تمام افراد راحت میباشد.
اما
این فروشگاه ها تا اندازه ایی میتوانند نیاز یک کسب و کار اینترنتی را پاسخگو باشند .

محدودیت در پنل مدیریت
محدودیت در تبلیغات
محدودیت در تعریف کالا و خدمات
محدودیت در فضای ارائه شده
محدودیت در تعداد بازدید کننده
و......
عواملی هستند که مانع از پیشرفت کار یک فروشگاه اینترنتی میگدند در نتیجه مدیران کسب و کار ها با ایجاد چنین فروشگاه اینترنتی و صرف وقت و تبلیغات انبوه برای آن مجبور به بازنویسی یک فروشگاه اینترنتی با یک ساختار دیگر میشوند .

قطعا در این راستا باید به سراغ آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ایی بروند....

نکته ایی که لازم است در زمینه طراحی سیستم مدیریت فروش آنلاین عنوان گردد اینست که : فروشگاه اینترنتی حرفه ایی، فروشگاهی است که یک ساختار منحصر به فرد داشته باشد و تمامی افراد و حتی برنامه نویسان نیز نتوانند به راحتی به قسمت های مهم ان دسترسی داشته باشند و بهتر است توسط یک شرکت نرم افزاری برنامه نویسی، پشتیبانی فروشگاه آنلاین و آموزش داده شود.


ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی حرفه ایی


1.طراحی این سایت فروشگاهی توسط یک شرکت نرم افزاری
2. پشتیبانی از آن به مدت زمان مشخص
3. قابلیت مشاهده دموی سیستم مدیریت فروش آنلاین
4. دارای پنل کاربر پسندی میباشد که تمامی مدیران در هر زمینه شغلی و با هر دانش فنی بتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند.
5. عدم محدودیت در تعریف کالا و خدمات، دسته بندی ها، قیمت گذاری، و .....
6. عدم محدودیت در تعداد نفرات بازدیدکننده از سایت فروشگاهی
7. امکان تعریف روش های مختلف پرداخت
8. امکان تعریف روش های مختلف ارسال
9. امکان تعریف چندین ادمین مختلف و ارائه دسترسی های متنوع به هر واحد
10. امکان یکپارچه سازی سایت فروشگاهی با سایر نرم افزار های سازمان
11. قابلیت اتصال به تمامی بانک ها
12. امکان پیاده سازی تم و طراحی های گرافیکی های متنوع
13. امکان ایجاد ماژول های سفارشی و متناسب با نوع فعالیت کسب و کار
و ......

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی حرفه ایی بسیار زیاد میباشد ولی در یک جمله میتوان گفت هر فروشگاه اینترنتی که شما را محدود نکند و به شما اجازه دهد تمامی فرایند های موجود در فروشگاه سنتی خود را مجازی کنید، یکی از حرفه ایی ترین ها است .

Fob9708191105


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان


در دنیای دیجیتال امروز واژه ایی به نام تجارت الکترونیک (
E_COMMerc) تمام کسب و کار های که در بستر اینترنت فعالیت مینمایند را در برگفته و برای فروشندگان و مصرف کنندگان و حتی معاملات فی مابین آنها شرایط مناسبی را ایجاد نموده است.

یکی از مهمترین ابزار های لازم برای حضور و بقا در این سیستم، ساخت فروشگاه اینترنتی میباشد.
در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان را بدانید اما قبل از هرچیز از مزایای ساخت فروشگاه آنلاین آگاه شوید 


مزایای طراحی فروشگاه آنلاین برای فروشندگان


- کاهش هزینه تبلیغات
-کاهش هزینه انبارداری
-کاهش زمان تلف شده برای ارسال کالا
-کاهش هزینه نیروی انسانی
-امکان ارائه محصولات در سطح کشور و یا حتی بین المللی
- حفظ مشتریان قدیمی
-جذب مشتریان جدید
-ایجاد یک سیستم متناسب با تکنولوژی و به روز در فروش
-کاهش خطا
- راحتی در مدیریت تمامی بخش های شرکت
- امکان گسترش کار به دلیل مطرح شدن در فضای اینترنت
- امکان همکاری های مختلف به صورت آنلاین
- و.....


مزایای طراحی فروشگاه آنلاین برای خریداران

- دسترسی سریع و آسان در بستر اینترنت
- امکان مشاهده تمامی محصولات همراه با مشخصات بدون نیاز به تماس تلفنی
- امکان مقایسه محصولات
- عدم محدودیت در فضای جغرافیایی
- قابل دسترسی 24 ساعته
- مشاهده تمامی تخفیفات ویژه
- امکان ثبت نظرات و بررسی آنها
- و ....

به دلیل نیاز روزافزون افراد و کسب و کار ها، شرکت های مختلفی تاسیس شده اند تا با سیستم های متنوع خود و با طراحی فروشگاه اینترنتی مختلف این نیاز را برطرف سازند اما موضوع اینست که اغلب اجازه ی استفاده از سیستم های خود را به صورت تست و رایگان در اختیار مشتریان قرار نمیدهند .
این موضوع خود به تنهایی سبب شده است که افراد برای خرید فروشگاه اینترنتی تردید داشته باشند و یا معیار های لازم برای انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین را ندانند.

به خاطر داشته باشید !!!!

قبل از خرید یک سیستم فروشگاهی، حتما دموی رایگان آن را امتحان کنید و با آن ساخت فروشگاه آنلاین رایگان تجربه کنید ..

 مواردی که باید در فروشگاه ساز رایگان به آن توجه نمایید :

1. پنل مدیریت یا داشبورد
این پنل نمایشگر دسترسی ها و امکاناتی است که شما میخواهید از آن برای فروش محصولات استفاده نمایید. بنابراین، تمامی قسمت ها را به خوبی بررسی نمایید و تا حد امکان سعی کنید فرآیند های کسب و کار خود را در آن پنل امتحان نمایید.

2. کاتالوگ
این قسمت مهمترین امکانات یک فروشگاه اینترنتی را در بر میگیرد. محصولات، خدمات، قیمت ها، دسته بندی ها و هرآنچه که نیاز است مشتری بداند تا از فروشگاه شما خرید اینترنتی انجام دهد در این قسمت بارگذاری میگردد.
تاجایی که امکان دارد، دسته بندی تعریف کنید و هیچ یک از دسته بندی ها را بدون محصول و عکس رها نکنید....

3. فروش

تمامی فرآیند های فروش و استراتژی ها از قبیل تخفیفات، کارت هدیه، کالا های پر فروش، پکیج های پیشنهادی، و در نهایت سفارشات ثبت شده در این قسمت قابل نمایش میباشد.

4.
 مدیریت محتوا

یکی از قسمت های مهم در یک پنل مدیریت، مدیریت محتوا میباشد چرا که از این طریق به راحتی میتوانید اطلاعات مهم را بر روی سایت خود بارگذاری کنید و در زمینه تبلیغات نیز اثر بسیاری دارد برای مثال اخبار، وبلاگ ها، انجمن ها، نوشته های تکمیل کننده سایت و ..... در این قسمت قراردارند.

برای آشنایی بیشتر با یک دموی کامل سیستم مدیریت فروش آنلاین میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://demo.foroshgostar.com/admin







  • haamed web
  • ۰
  • ۰

مارکت پلیس چیست ؟


در دنیای حقیقی، فروشگاه های حقیقی مختلفی در سطح شهر ها مشغول به فعالیت میباشند برای مثال : مغازه های محلی کوچک، فروشگاه های زنجیره ایی، هایپرمارکت ها و ....
در فروشگاه های اینترنتی نیز همچین فضایی وجود دارد تا افراد و کسب و کار های مختلف بتوانند نیاز خود را از این طریق فراهم آورند.


در تجارت الکترونیک، فروشگاه های اینترنتی در واقع از 2 طریق میتوانند فروش آنلاین داشته باشند:

1.
E-commerce

در این روش فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه، کالا های موردنظر را خریداری،انبار و در نهایت از طریق سایت فروشگاهی عرضه مینمایند .
در واقع در این روش، واسطه ایی وجود ندارد و تولید کننده یا فروشنده مستقیما با مصرف کنند در ارتباط میباشد.

2.Market place ( مارکت پلیس)

در این روش، مدیر فروشگاه اینترنتی، مستقیما کالا یا خدمتی را عرضه نمیکند بلکه این فضا را در اختیار عرضه کنندگان محصولات و خدمات مختلف قرار میدهد و خود تنها خرید و فروش ها را مدیریت مینماید و از این واسطه و فرایند ها نیز میتواند پورسانت دریافت نماید.

به طور کلی میتوان فروشگاه اینترنتی با قابلیت مارکت پلیس را همچون بازارچه ایی اینترنتی در نظر گرفت که تمامی افراد و مشاغل گوناگون در یک فضا به خرید و فروش اینترنتی مشغول هستند و میر آن فروشگاه به به ازای در اختیار  قرار دادن آن فضا از عرضه کنندگان اجاره دریافت مینماید.

بدیهی است در این شیوه مدیر سایت فروشگاهی نیازی به شارژ انبار محصولات و خدمات ندارد و فقط میتواند قسمت های مختلف را مدیریت نماید و رابطی باشد بین تامین کننده و مشتریان که در نهایت مشتری قادر باشد به راحتی از چند فروشنده، محصولان موردنیاز خود را خریداری نماید.


بارگذاری محصولات در فروشگاه مارکت پلیس


از 2 روش میتوان محصولات و خدمات تامین کنندگان را وارد سایت فروشگاهی نمود.
اول اینکه هریک لیستی کامل از کالا و خدمات همراه با مشخصات و قیمت و .... در اختیار مدیر سایت (ادمین اصلی) قرار بدهند و آن فرد تمامی موارد را داخل سایت بارگذاری کند .
در روش دوم که روش رایج تری میباشد و اغلب تمایل دارند از این شیوه استفاده نمایند به اینگونه است که ادمین اصلی سایت، دسترسی بخش محدودی را به تامین کننده میدهد و به او اجازه میدهد تا تمامی مطالب مورد نیاز خود را با سلیقه شخصی خود وارد نمایند و درنهایت خود نیز برمحتوای آنها نظارت مینماید.


مزایای مارکت پلیس


در فضای مارکت پلیس ما 3 دسته از افراد را در کنار هم قرار میدهیم تا تجارت بهتر و هدفمند تری را ارائه دهند .

مدیر سایت فروشگاهی، تامین کنندگان کالا و محصولات و در نهایت مشتریان بنابراین باید برای هر 3 نفر مزیت هایی داشته باشد تا از آن استقبال نمایند.

مزیت های مارکت پلیس برای مدیر سایت فروشگاهی

- پایین بودن ریسک در ضرر و زیان
- طراحی یک کسب و کار حرفه ایی با هزینه کم
- عدم نیاز به شرکت، انبار و حتی نیروی انسانی که سبب افزایش هزینه ها میگردد.
و ....


مزیت ها برای تامین کنندگان

- فروش محصولات به صورت اینترنتی حتی بدون داشتن دانش فنی
- کاهش هزینه هایی همچون بازاریابی، تبلیغات و ....
- افزایش سود دهی
-افزایش مشتریان
و ....

مزیت ها برای مصرف کنندگان
- مشاهده انواع مختلف محصولات در یک فضا
-انتخاب و خرید آسان
و .....


fob97/08/141103





 




   



  • haamed web
  • ۰
  • ۰

معیار های مهم در انتخاب یک سیستم فروشگاه اینترنتی


امروز در هر کسب و کاری که باشید، داشتن یک فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین قدم هایی است که میتواند شما را به موفقیت نزدیک نماید، بنابراین یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران طراحی فروشگاه اینترنتی متناسب با نیاز های کسب و کار خود میباشد.
با توجه به افزایش نیاز به محصولاتی چون، فروشگاه آنلاین، اپلیکیشن فروشگاهی، ربات فروشگاهی و ..... افراد و شرکت های متنوعی در این عرصه شروع به فعالیت نموده اند و خدماتی متفاوت از یکدیگر را عرضه مینمایند و بعضا محصولات با ساختار های مختلف!!!

اما ! کدام یک از این سیستم های فروش آنلاین میتواند کاربردی باشد و با اطمینان خاطر بیشتری به آن اعتماد نمود؟؟

در این مطلب میخواهیم به برخی از معیار های مهم در انتخاب فروشگاه اینترنتی را برای شما بازگو کنیم که اگر قصد ایجاد چنین سیستمی را دارید با اطلاعات بیشتری اقدام نمایید.

معیار های مهم در انتخاب سیستم فروشگاه آنلاین

1. دمو :

شما زمانی میتوانید به یک فروشگاه ساز اطمینان کنید که پنل مدیریتی آن را ببینید و با آن کار کنید.
در واقع هیچکس بابت محصول و خدمتی که حتی نتواند آن را امتحان کند، پولی پرداخت نمیکند.
بنابراین اولین و بزرگترین معیار برای خرید یک فروشگاه اینترنتی ، دموی آن سیستم فروشگاهی میباشد.

 

2. قیمت متناسب :

هر محصول و خدمت، یک قیمت ثابت و مشخصی دارد. اغلب شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی، قیمت سایت فروشگاهی و ماژول های وابسته به آن را نمایش نمیدهند.
هر شرکت و هر فردی حق دارد بداند برای خرید چه محصول با چه نوع امکاناتی هزینه پرداخت مینماید بنابراین اگر شرکتی تمامی خدمات خود را به تفکیک برای شما قیمت گذاری نموده است، میتوانید به سراغ مرحله بعدی اعتماد سازی بروید.

3. پشتیبانی:

هر سایت فروشگاهی که طراحی میگردد، قطعا نیازمند یک سری پشتیبانی هایی میباشد تا در صورت هرگونه مشکل(باگ) سریعا به آن رسیدگی شود.
زمانی میتوانید به ساخت فروشگاه اینترنتی اطمینان خاطر داشته باشید، که از پشتیبانی آن نیز مطمئن شده باشید.
البته!! پشتیبانی صرفا جهت رفع مشکلات نیست !! شما با داشتن پشتیبانی از آپدیت ها و بروزرسانی های سایتتان آسوده خاطر میشوید.
پس وجود پشتیبانی پس از خرید سایت فروشگاهی، اپلیکیشن فروشگاهی، ربات تلگرام یک امری مهم و حیاتی برای حفظ آن میباشد.

4. مشتریان و نمونه کارها
قطعا رزومه و نمونه کار های یک شرکت طراح فروشگاه اینترنتی میتواند برای او سرنوشت خوبی را رقم بزند چرا که به واسطه آنها افراد بیشتری به او اعتماد میکنند. بنابراین از میان شرکت های مختلف هریک که نمونه های موفق تر و محبوب تری دارند را انتخاب نمایید. آنها مقابل چنین مشتریانی به خوبی سربلند شده اند!!!!

5. ماژول ها و امکانات پیشرفته
همه فروشگاه های اینترنتی قطعا به دنبال پیشرفت هستند و نمیخواهند با معدود امکاناتی که دارند، در بازار رقابتی حذف شوند. بنابراین یکی از معیار های مهم این است که شرکت مربوطه توانایی طراحی ماژول و امکانات پیشرفته و مطابق با نیاز های روز را داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر و کامل تر میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://goo.gl/uGFE3z

FOB9708131102
  • haamed web