فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

اطلاعات کامل در مورد فروشگاه های اینترنتی و بررسی انواع سرویس ها و همچنین سئو وبسایت و سئو تخصصی سایت ها فروشگاهی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین  

هر فرد یا شرکت برای حضور پررنگ در عرصه دیجیتال و عرضه محصولات و خدمات به صورت آنلاین، باید مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی را طی نماید در غیر اینصورت این حضور با شکست مواجه خواهد شد.

اگر دارید تحقیق میکنید، که چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازید و برای رسیدن به موفقیت در این مسیر به چه چیز هایی احتیاج دارید، این مطلب به شما کمک بسیاری خواهد کرد!!


مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی


1.زیر ساخت مناسب برای فروش اینترنتی
قبل از آنکه هزینه ایی برای طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی انجا دهید، باید زیرساخت های لازم مانند شبکه توزیع و پخش، کانال های ارسال کالا، تولید کالا و ..... را مشخص نمایید ، فروشگاه اینترنتی شما زمانی میتواند به خوبی و با رشد بالایی بازدهی داشته باشد که تمامی فرایند ها کاملا از قبل مشخص شده باشند و مشتریان با ثبت درخواست خود با هیچگونه مشکلی مواجه نباشند در غیر اینصورت نا رضایتی و کاهش میزان وفاداری مشتریان را به همراه خواهد داشت .

2.بررسی فروشگاه های اینترنتی رقبا و عملکرد آنها

فروشگاه شما زمانی برای مشتریان ارزشمند خواهد بود که وجه تمایزی با سایر رقبا داشته باشد و افراد و مخاطبان بیشتری را مجذوب خود گرداند، سعی نکنید از رقبا تقلید کنید!!!!

3. همکاری با یک شرکت نرم افزاری خبره برای طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر تصمیم دارید در این خود به تنهایی اقدام کنید و با هیچ شرکت دیگری خواهان همکاری نیستید، باید بدانید در مشکلات این فضای پر رقابت و سخت نیز تنها خواهید ماند
بهتر است طراحی سایت فروشگاهی را به یک شرکت نرم افزاری بسپارید تا با پشتیبانی ها و آموزش های آنان خیالی آسوده داشته باشید.

4. تکمیل اطلاعات پنل موقت
پس از شروع همکاری با هر شرکت، یک پنل مدیریتی فروشگاه ساز بر روی ساب دامین در اختیار شما قرار میگیرد تا به راحتی تمامی مطالب مورد نیاز خود را در آن سیستم ثبت نمایید و فروشگاه خود را کامل کنید.

5. انتخاب تم ظاهری سایت
پس از تکمیل سایت بر روی ساب دامین، حال زمان آن میرسد که تم و طراحی و نمای سایت شما تکمیل گردد.
شما میتوانید از طراحی ها و قالب های از قبل طراحی شده استفاده کنید و یا هر آنچه در ذهن دارید را شرح دهید تا برای شما طراحی نمایند و سپس بروی آن سیستم پیاده سازی نمایند.

6. انتخاب دامین متناسب
پس از تکمیل سایت، با کمک شرکت طراح باید یک نام مرتبط و متناسب برای سیستم خود انتخاب نمایید .
دامنه ها پسوند های مختلفی دارند و بنا به کارایی هریک قیمت های متنوعی نیز خواهند داشت، پیشنهاد ما اینست که در صورتیکه سایت فروشگاهی طراحی کردید تمامی دامنه های آن اسم مورد نظر را خریداری کنید چراکه افراد سودجویی هستند که ممکن است کسب و کار شما به خطر اندازند.

7. پیاده سازی سایت فروشگاهی بر روی دامنه اصلی

8. اقدام برای دریافت اینماد یا نماد فروش اینترنتی

9. پس از دریافت اینماد، میتوانید از هر بانکی که در آن حساب دارید، درگاه اینترنتی دریافت کنید

fob9708261112


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی