فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

اطلاعات کامل در مورد فروشگاه های اینترنتی و بررسی انواع سرویس ها و همچنین سئو وبسایت و سئو تخصصی سایت ها فروشگاهی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان


به دلیل پیشرفت تکنولوژی و رقابت در عرصه دیجیتال، همچنین وجود فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا و بامیلو،  شناسایی نیاز مدیران کسب و کار ها امری مهم و ضروری است که این نیاز ها بسته به شرایط اقتصادی و جغرافیایی هر شهر به شهر دیگر کاملا متفاوت خواهد بود .
تحقیقات فراوانی در زمینه نوع طراحی فروشگاه اینترنتی در شهر های مختلف صورت گرفته است که ما در این مطلب بیشتر میخواهیم به طراحی سایت فروشگاهی برای اصفهان اشاره نماییم.


ما تحقیقات میدانی خود را از شهر های صنعتی و بزرگی چون تهران، اصفهان، شیراز و .... شورع کردیم و بیشترین میزان تقاضا را در میان این شهر ها در اصفهان نتیجه گیری نمودیم.
در این شهر اصفهان و تهران به نسبت دیگر شهر ها و استان ها، نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی بیشتر احساس میشد چراکه به دلیل تمرکز کسب و کار های مختلف در این شهر، حرکت به سمت دنیای دیجیتال امری مهم تلقی میشد.

دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی


1.حضور پررنگ تر در میان فروشگاه اینترنتی های مطرح
هر کسب و کار طبق استراتژی های معمول خود، به فروشگاه اینترنتی نیاز دارد که وجه تمایزی باشد میان فروش اینترنتی محصولات به صورت مستقیم و غیر مستیقم

2.تاثیر گذاری مستقیم بر مشتریان

اغلب مشتریان تمایل دارند مستقیما با یک شرکت در ارتباط باشند و کالا و خدمات خود را از سایت رسمی آن شرکت خریداری کنند تا در صورت هرگونه مشکل، نگرانی نداشته باشند بنابراین مدیران کسب و کار ها ترجیح میدهند، خود، به طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنند.

3. خرید 24ساعت شبانه روز
هر شرکت و سازمانی، به دنبال فروش بیشتر میباشد، یکی از دلایل معتبر شدن برخی فروشگاه های اینترنتی در ایران، ارائه خدمات 24ساعته میباشد.
مدیران شرکت ها به این سوال رسیدند، که چرا خدمات و محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین رسمی شرکت عرضه نکنند؟
پاسخ به این سوال خود یکی از نیاز های آنها برای طراحی سایت فروشگاهی بود.

4. کاهش هزینه تبلیغات
پس از گذشت یک بازه زمانی، اکثر مدیران متوجه شدند، بهترین و هدفمند ترین تبلیغات حضو در فضای پر رقابت گوگل است بنابراین با طراحی چنین سایتی حتی دیگر نیازی به تبلیغات محیطی و غیر حرفه ایی هم نخواهند بود چرا که تمامی مشتریان از طریق سایت فروشگاهی به آن شرکت دسترسی پیدا کرده و محصولات و خدمات خود را به راحتی خریداری مینمایند.

5. تبادل نظر مشتریان
مشتریان علاقه دارند در یک محیطی امن، نظرات خود را در مورد کالا و خدمات ارائه دهند که این نظرات به خوبی در تکمیل فرایند فروش و محصولات تاثیرگذار خواهد بود.

برای خواندن ادامه این مطلب میتوانید به بلاگ فروش گستر مراجعه نمایید.
FOB9708261111

 

 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی