فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

فروش ساز

طراحی سایت فروشگاهی - سئو سایت - فروشگاه ساز آنلاین

اطلاعات کامل در مورد فروشگاه های اینترنتی و بررسی انواع سرویس ها و همچنین سئو وبسایت و سئو تخصصی سایت ها فروشگاهی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی


در فضای پر رقابت دیجیتال، همه کسب و کار ها به دنبال پیدا کردن راهی برای فروش بیشتر با هزینه کمتر هستند که تمامی مشاوران در زمینه مارکتینگ طراحی فروشگاه آنلاین را از اولین قدم های یک تجارت عنوان مینمایند .
بنابراین با توجه به میزان اهمیت چنین سیستم مدیریت فروش آنلاینی باید تمامی استاندارد های لازم جهت طراحی بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه آنلاین رعایت گردد.

از برترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی که در این فضا موفق شدند و از غول های فروشگاه اینترنتی هستند میتوان
AMAZON  و EBAY را مثال زد....

برای آنکه یک سایت فروشگاهی داشته باشید باید از قالب های متفاوت و خاص برای طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

سایت ها با ماهیت های مختلف، ساختار های متفاوتی دارند برای مثال یک سایت خبری باید با ساختار و قالب اختصاصی و متناسب برای اطلاعات خبری طراحی گردد، برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی نیز، باید از قالب های اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی استفاده کرد بنابراین اگر شرکتی از قبل یک سایت معمولی و برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات طراحی کرده باشد، عملا نمیتواند از آن به عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده کند باید در ابتدا ساختار آن را به قالب فروشگاهی تغییر دهد تا یک فروشگاه آنلاین را پیاده سازی نماید.

تفاوت قالب سایت فروشگاه اینترنتی با انواع قالب های طراحی سایت


- پنل مدیریت متناسب
در قالب سایت فروشگاهی، پنل مدیریت به صورتی طراحی گردیده است که ادمین به راحتی محتوا های لازم برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات را بارگذاری نماید ، برای مثال :
امکان درج تصاویر مختلف برای محصولات
امکان درج چندین قیمت متفاوت برای محصولات
تعریف انواع تخفیف ها و کارت های هدیه
و .....

-ارتباط مستقیم با مشتریان
با طراحی سایت فروشگاهی میتوانید شرایطی ایجاد کنید که به مشتریانی که از فروشگاه شما خرید انجام میدن یا عضویت در این سایت را دارند، پیامک ارسال کنید،رویداد های مهم را برایشان ایمیل کنید، روز های خاص را به آنها یادآوری کنید، با کاربران آنلاین در مورد سوال هایی که دارند چت کنید و .....

-گزارشات مختلف
در پنل مدیریتی یک فروشگاه اینترنتی، ادمین به راحتی میتواند از فرایند های مختلف گزارشاتی تهیه کند تا آنها را تحلیل نماید و سناریو متناسبی برای آن قسمت طراحی کند، در حالی در یک سایت معرفی چنین امکانی وجود ندارد چراکه فرایندی صورت نمیگیرد.

-
تا زمانی که سایت شما قالب فروشگاهی نداشته باشد امکان نصب درگاه های بانکی سایت فروشگاهی نخواهد بود. بنابراین برای داشتن درگاه بانکی و اینماد باید حتما سایت شما فروشگاهی باشد.

- استاندارد های سئو
در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، به دلیل ماهیت فروشگاهی آن باید قالب طوری طراحی گردد که افراد به راحتی از طریق سرچ گوگل به سایت و محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و هدف خود که خرید اینترنتی است را نهایی گردانند.
بنابرای قالب فروشگاه اینترنتی باید به گونه ایی طراحی شده باشد که:
امکان محتوا گذاری متناسب با سئو، امکان تگ گذاری و..... را داشته باشد.....

- طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین، با طراحی منحصر به فرد خود، میتواند مشتریان را مجذوب گرداند، در فروشگاه اینترنتی به دلیل اینکه هدف خرید میباشد با میل و اشتیاق بیشتری را در بیننده ایجاد نماید پس طراحی آن با طراحی یک سایت معرفی یا خبری کاملا متفاوت خواهد بود.

Fob97082109


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی